Shaggy Ft Ricardo RikRok Ducent - It Wasn't Me ('01 - US - CDM)





Shaggy Ft Ricardo "RikRok" Ducent ‎– It Wasn't Me
Label: MCA Records ‎– 088 155 782-2
Format: CD, Maxi-Single 
Country: US
Released: 2001
Genre: Hip Hop
Style: RnB/Swing, Ragga HipHop, Pop Rap

Tracklist : 

1. It Wasn't Me (Album Version) ‎– 3:49
2. It Wasn't Me (Squeaky Version) ‎– 3:50
3. It Wasn't Me (Instrumental) ‎– 3:51
4. It Wasn't Me (Sports Version) ‎– 3:27

Credits
Executive Producer – Robert Livingston
Producer – Shaun "Sting" Pizzonia
Vocals – Shaggy (tracks: 1, 2, 4)
Vocals [Featuring] – Ricardo "RikRok" Ducent (tracks: 1, 2, 4)
Written-By – B. Thompson, O. Burrell, R. Ducent, S. Pizzonia
Notes
(P)2001, 2000 (C)2001 MCA Records.

Edition By DJ Jorge Kamikaze









Marcadores:

Postar um comentário

[blogger]

Autor

{facebook#https://www.facebook.com/djjorgekamikaze}

Formulário de contato

Nome

E-mail *

Mensagem *

Tecnologia do Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget
News



® 2016 Copyright By DJ.Kamikaze